Brev:
Væske - 5 mdr.
20. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Væske - 5 mdr.
Helen
Jeg vil lige spørge dig, da vi havde sundhedsplejeske på besøg i tordags og hun vejede Jaspar. Han havde taget 50 gram på 18 dage (vejer 6300 gram og 63 cm)(er fra den 6 okt), hvilket hun synes ikke var optimal.
Han har fået meget vælling og to måltider grød om dagen i denne periode, så det er lidt uforståeligt. Hun synes nu vi skal prøve med en potion grøs mere.dvs tre måltider grød og ikke nær så meget vælling (han gylper rigtig meget) så måske har han bedre af mere fastere kost.
Jeg synes bare hans bleer ikke er så våde som før, faktisk meget tør og han har haft rigtig rigtig hård mave. Vil MMe være væske nok sammen med grød eller skal han have vand i løbet af dagen ved siden af grøden.
Har lige brug for at du evt kunne komme med et forslag til en kostplan med væske i løbet af en hel dag. Om dagen sover han ca. 2 timer pr gang og er vågen 1 1/2 timer og om natten ca 4 timer og er kort vågen for at få en flaske vælling.
Hilsen Annette